BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 23, 2009

aku dah pulang..!!!

akhirnya....
dpt gak aku update benda ney..
mcm2 benda jd kt sekolah....
so, hari ney aku nk citer pasal ape yg jd kat sekolah la....
TRIAl..!!!!!
mcm nk giler aku jwb trial hari tu...
soalan dy ek...???
soalan selaras SBP...
nasib baik dpt skop...
mmg bley caye la skop tu...
bg org2 yg mcm aku, yg study last2 minute ney... skop tu mmg sgt2 berguna...
thx ek kpd penyumbang2 skop kt luar sana...
mula2 sekali... paper sejarah....
bley la tahan... result pun dh dpt dh...
x mengecewakan tp kalo bley nk dpt lg bagus la...
then, paper BM....
aku mmg cukup konpius dkt doalan yg bina ayat tu...
simpang-perenang...
ape tu..???
sebelum ney aku mmg xpernah tau pun...
rupa-rupanya maksudnya haru-biru..
konklusinya kat sini...
BM BUKAN MUDAH...!!
paper BI... bley la...
paper agama....
not bad... dpt dh pun result...
ok la gak...
add math..!!! paper 1 ok dh...
tp bile masuk paper 2.... Ya Allah...!!!!!
ape yg aku jwb pun xtau la...
bg org mcm aku....
soalan tu mmg susah..!!!
aku ney bukan la genius...
biase2 aje...
maths.. ok la...
bio.... paper 3 dy....
aku pening2 sikit la..
tp biar la...
fizik... yg ney paling aku benci...
tyme jwb paper ney aku demam...
tuhan je yg tau perasaan aku tyme tu...
mmg seksa+sengsara+stresss n hasilnya = ????
tunggu dan lihat... hehehe...
chemy... aku byk wat careless...
dh la aku mmg cukup xminat subjek ney...
xtau la pasal ape....
habis2 trial je.. cikgu2 buat program perfect score plak...
hari rabu pagi tu chemy...
group aku...

siti noor masitah (k)
fatimah
alif
hady
adam
aku la...

kemudian fizik plak...

syed dzaffer (k)
nasri
humairah
aku
sape lg ek..???
xingat... hehehe...

nex day... add math....

aku (k)
fatimah
ungku athirah
izham
syameer
ibrahim

n last sekali bio...
buddy aku tiqah dasiman...
hehehe....
then hari jumaat bley balik umah.. hehe...
tu je la proses yg berlaku sebelum aku pulang...!!!!

0 comments: